رفتن به محتوا

مقدمه

ما متعهد به ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتری هستیم و تلاش می‌کنیم بهترین شرکت حمل و نقل شخصی در سطح شهر باشیم. هر کارمند موظف است در هنگام کار دستورالعملهای ذکر شده در این مجموعه را رعایت نماید.

 

آیین‌نامه رانندگی

از کلیه کارمندان انتظار می‌رود، که به قوانین و مقررات جاده‌ها در قانون شهر لس‌سانتوس عمل نماید. ایمنی مهمترین چیزی است که باید به خاطر داشته باشید. حوادث فقط اتفاق نمی‌افتند، آنها مستقیم یا غیرمستقیم ایجاد می‌شوند. سرعت بالا و بی‌احتیاطی علت اکثر حوادث رانندگی می‌باشد و می‌تواند منجر به صدمه یا حتی مرگ شود.

 

خدمات مشتری

ما باید آداب و اصول خدمات تاکسی تلفنی که ارائه می‌کنیم را بدانیم. بنابراین هر اندازه به آداب، اصول و اخلاق عمومی اشراف داشته باشیم می‌توانیم طیف وسیع‌تری از مردم را به سوی خود جذب کنیم. این اصل مهمی در ارائه خدمات و سرویس‌دهی تاکسی تلفنی است. شما می‌توانید با اخلاق خوب و انسانی مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.
گردشگران و شهروندان جدید، اکثریت مشتری‌ های ما هستند و اینها افرادی هستند که بیشترین کمک را لازم خواهند داشت. با مکالمه مودبانه و ذکر نکات و پیشنهاداتی در مورد زندگی در شهر و مکان یافتن شغل به آنها کمک کنید.

 

لیست کرایه رسمی

در زیر، لیست کرایه رسمی برای هر وسیله نقلیه وجود دارد. کلیه کارمندان باید مبلغ صحیح کرایه را دریافت کنند.
کلیه کارمندان تاکسیرانی همیشه رایگان سفر می‌کنند و نسبت به مشتریان عادی اولویت دارند.
نحوه محاسبه کرایه بدین گونه است که در ابتدا پس از سوار شدن مسافر از وی درخواست می‌کنید مقصد را مشخص و علامت گذاری کند، سپس با محاسبه مبلغ کرایه تاکسی : هر کیلومتر 1000 دلار به او هزینه کل سفر را اعلام می‌کنید.
توجه: 1000 دلار به هر کرایه ای که خارج از محدوده شهر شروع یا پایان یابد اضافه می‌شود.

 

اعزام عملیات و قوانین

این رادیو در درجه اول برای تبادل اطلاعات در مورد وضعیت شما در وسیله نقلیه شرکت و مسافر (بازدید کنندگان) شما استفاده می‌شود. ما از کدهای رادیویی برای انتقال این اطلاعات به روشی استاندارد، سریع و کارآمد استفاده می‌کنیم. کارمندان فقط می‌توانند از فرکانس رادیو هنگام کار و برای پیامها و بحث در مورد وظیفه استفاده کنند.

 

کدهای رسمی رادیو برای تاکسیرانی :

10-0 شروع شیفت ………………………………………………………..مثال 0-10 دایی
10-1 گزارش از آغاز سرویس……………………………………………مثال 1-10 از پارکینگ اصلی
10-2 گزارش تکمیل سرویس……………………………………………مثال 2-10 به کازینو
10-3 تصادف، خرابی وسیله نقلیه یا برخورد خودرو…………….مثال 3-10 دایی در روبه روی بانک مرکزی
10-4 پایان شیفت …………………………………………………………مثال 4-10 دایی
تاکسیرانان می‌بایست تنها کد و موقعیت مکانی مسافر را به صورت کوتاه در رادیو اعلام کنند و از صحبت غیر کاری پرهیز کنند!

 

مکان های آماده به کار تاکسی

1: پارکینگ مرکزی
2: بیمارستان شهر
3: فرودگاه
4: سه راه زندان

این مکان ها به طور رسمی انتخاب شده اند که شما بتوانید در حالت آماده به کار باشید و منتظر یک مشتری پیاده یا یک تماس مشتری باشید. بیش از سه (3) راننده نباید در یک مکان آماده به کار حضور داشته باشند. ممکن است مکان های موقتی با توجه به رویدادهای شلوغ، در شهر ایجاد شوند که اطلاع رسانی می‌شود.

 

تصادف

در صورت تصادف با وسیله نقلیه، اولین کاری که انجام می‌دهید این است که اطمینان حاصل شود که همه افراد درگیر در این سانحه در شرایط تهدید کننده نیستند. اگر وسیله نقلیه در وضعیت غیرقابل کار باشد، باید با کد 3-10 در رادیو اطلاع دهید و با مکانیک تماس بگیرید.

 

توافق نامه های شرکت

تاکسیرانی برای تبادل یا تخفیف در خدمات، با چندین شرکت در لس‌سانتوس قرارداد هایی را تنظیم کرده است. در زیر پیوند هر توافق نامه فعال قرار می‌گیرد.

 

حقوق و پاداش

در زیر دستمزد های ساعتی فعلی برای هر رنک وجود دارد:
شاگرد شوفر- 1500 دلار ………………. [T-5]
درایور – 3000 دلار …………………… [T-4]
رییس خط- 4000 دلار …………………… [T-3]
معاونت – 6000 دلار …………………………….. [T-2]
مدیریت عالی – 6500 دلار …………………. [T-1]

 

کارمند ماه

هر ماه یک راننده توسط تیم مدیریت به عنوان کارمند ماه جهت اهدا پاداش انتخاب می‌شود؛ جایزه وجه نقد قابل توجه و یک مقاله شخصی در وب سایت شرکت می‌باشد.

 

تبلیغات کارمندان

در تاکسیرانی، ما به داشتن یک محیط کار عالی که در آن به هر کارمند فرصت داده می‌شود تا براساس عملکردش در رده های مختلف شرکت پیشرفت کند، افتخار می‌کنیم. در این بخش به شرح روند پیشرفت کارمندان در شرکت می‌پردازیم.

برای شروع هر رنک در تاکسیرانی با دو شرط تعیین می‌شود که عبارتند از
1- زمان صرف شده در شرکت 2- مقدار کل ساعات کار در شرکت.
این الزامات بسته به رنک متفاوت است.
تیم مدیریت عملکرد هر یک از تاکسیرانان را به طور جدی بررسی می‌کند.
کارمند یک فرایند آموزش گسترده را طی می‌کند که آنها را برای مسئولیت های اضافی و وظایف کاری که با موقعیت جدید خود به دست می‌آورند، آماده می‌کند.

 

عملکرد حرفه ای

شما به عنوان کارمند تاکسیرانی نماینده شرکت هستید. به این ترتیب، از شما انتظار می‌رود تمام وقت (چه آن‌دیوتی و چه آف‌دیوتی) صداقت و حرفه ای بودن خود را نشان دهید.

شمول

بدون در نظر گرفتن پیشینه، هویت، گرایش جنسی، جنسیت و نژاد به همه مردم احترام گذاشته می‌شود. تبعیض از هر نوع در تاکسیرانی تحمل نمی‌شود.

توجه و احترام

همه افراد در حین کار و یا خاموش بودن، نسبت به همه احترام بگذارید زیرا همیشه نماینده شرکت هستید.
سعی کنید تفاوت عقاید را درک کنید و با دیگران طوری رفتار کنید که می‌خواهید با شما آنگونه رفتار شود.

صداقت

صداقت خیلی در پیشرفت موثر است به همین ترتیب، از شما انتظار می‌رود که نسبت به مشتریانی که در خدمت شما هستند، همکاران خود و تیم مدیریت صادق باشید.

کار گروهی

کار تیمی یک بخش اساسی تاکسیرانی است. با هم همه قادر به دستیابی بیشتر و ارائه خدمات عالی به مشتری هستیم.

تمامیت

همیشه کار درست و داشتن یک عملکرد شریف، وفادار و وابسته به وظایف کاری خود را انجام می‌دهیم.
انتظار می‌رود همه کارمندان دستورالعمل ها و دستورات مدیران مستقیم خود را دنبال کنند.

قوانین

اشتغال در ناوگان

تاکسیران برتر

نرخ کرایه ها

داخل شهر

1k/km

خارج شهر

3k/km